Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Bielice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 93/2011 Wójta Gminy Bielice z dnia 15 grudnia 2011 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie

 

Zarządzenie Nr 93/2011

   Wójta Gminy Bielice

                                              z dnia 15 grudnia 2011r.

 

w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie.

 

Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym  (tj. DZ.U Nr 2001r. Nr 142,poz.1591 z późn. zm.) oraz § 1 Uchwały Nr VII/39/11 z dnia 29 czerwca 2011r. w sprawie trybu i sposobu powoływania  i odwoływani członków Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego w Bielicach oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania 

 

zarządzam, co następuje:

 

                                                          §1

Zatwierdzam regulamin organizacyjny Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

                                                          §2

Wykonanie zarządzenia powierzam przewodniczącemu Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego.

 

                                                          §3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

Wójt Gminy Bielice

Zdzisław Lech Twardowski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                              Załącznik Nr 1

do Zarządzenia Nr 93/2011

Wójta Gminy Bielice

 z dnia15.12.2011r.

 

                       

REGULAMIN GMINNEGO ZESPOŁU INTERDYSCYPLINARNEGO
DS. PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY W RODZINIE ORAZ OHRONY OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE

 

§ 1

Postanowienie ogólne

1.Regulamin ustala tryb działania Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego, zwanego dalej

Zespołem.

2.W skład Zespołu wchodzą powołani przez Wójta Gminy Bielice przedstawiciele

instytucji związanych z realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o

przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie – osoby z różnych grup zawodowych reprezentujący

instytucje publiczne odpowiedzialne za realizację tych zadań.

3.Osoby wchodzące w skład Zespołu współpracują ze sobą w sposób skoordynowany podczas

posiedzeń Zespołu oraz grup roboczych, zapewniający skuteczne reagowanie na problemy

związane ze zjawiskiem przemocy w rodzinie.

4.Przez problem, należy rozumieć każdą trudną sytuację osoby lub rodziny, której

rozwiązanie wykracza poza kompetencje jednej instytucji i wymaga zaangażowania innych

podmiotów.

5.Zespół w ramach interwencji kryzysowej udziela natychmiastowej pomocy socjalnej, a w

zależności od potrzeb – poradnictwa psychologicznego, pedagogicznego lub prawnego.

6.Działania Zespołu koncentrują się na badaniu problemu, opracowaniu metod działania,

opracowaniu strategii działań w oparciu o istniejące możliwości rozwiązania problemu.

 

§ 2

Funkcjonowanie Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego

1.Obsługę organizacyjno – techniczną Zespołu zapewnia Ośrodek Pomocy Społecznej w Bielicach.

2.Pracami Zespołu kieruje przewodniczący a w razie jego nieobecności jego zastępca lub

sekretarz.

3.Wszystkich członków Zespołu obowiązuje zasada tajności informacji przekazanych na

spotkaniach Zespołu oraz posiedzeniach grup roboczych.

4.Ze spotkań Zespołu sporządza się protokół i listę obecności, które stanowią dokumentację

Zespołu.

5.W ramach Zespołu mogą być tworzone grupy robocze w celu pracy nad konkretnymi

problemami osób i rodzin dotkniętych problemem przemocy w rodzinie.

 

§ 3

Cele Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego

Główne cele Zespołu:

1.Udzialanie pomocy osobom i rodzinom dotkniętych problemem przemocy w

przezwyciężaniu problemów.

2.Monitorowanie sytuacji osób i rodzin dotkniętych problemem przemocy w rodzinie.

3.Obserwacja sytuacji dzieci i młodzieży w środowisku szkolnym.

4.Nadzorowanie sytuacji domowej osób i rodzin dotkniętych problemem przemocy w

rodzinie.

5.Praca interdyscyplinarna z rodziną w przezwyciężeniu sytuacji kryzysowej związanej z

problemem przemocy w rodzinie.

6.Efektywne podejmowanie działań interwencyjnych i pomocowych w momencie sytuacji

kryzysowej związanej z przemocą w rodzinie.

7.Współdziałanie z innymi podmiotami przy rozwiązywaniu problemu i przeciwdziałaniu

przemocy w rodzinie.

 

 

§ 4

Zadania Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego

1.Dignozowanie problemu przemocy w rodzinie.

2.Opracowanie procedur postępowania w przypadku rozpoznania i zgłoszenia przemocy w

rodzinie.

3.Udzielanie wstępnej pomocy, wskazanie możliwości uzyskania pomocy interdyscyplinarnej

dla wszystkich członków rodziny.

4.Wyjaśnienie procedur „Niebieskiej karty”, socjoterapii, terapii sprawców, terapii osób

doświadczających przemocy itp. Kierowanie do specjalistycznych placówek i programów.

5.Opracowanie wspólnie z rodziną strategii wychodzenia z kryzysu, służenie radą i pomocą.

6.Aktywne poszukiwanie wsparcia rodzin zaprzyjaźnionych w społeczności lokalnej.

7.Opracowanie wniosków do gminnych programów profilaktycznych.

8.Posiadanie świadomości wzajemnych kompetencji składu Zespołu i jego ustawiczne

kształcenie i modyfikowanie w zależności od wynikających potrzeb.

9.Udzialanie pomocy dzieciom doświadczających i będących świadkami przemocy w

rodzinie.

10.Udzialanie pomocy, w szczególności psychologicznej, a w zależności od potrzeb

poradnictwa socjalnego lub prawnego osobom i rodzinom, które mają trudności lub wykazują

potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu swoich problemów życiowych.

11.Podejmowanie interwencji w przypadku przemocy domowej i uruchomianie procedur

mających na celu jej powstrzymanie.

12.Podejmowanie działań profilaktycznych poprzez edukację społeczną i edukację rodzin.

13.Podejmowanie działań zmierzających do podniesienie poziomu wiedzy w zakresie

kompetencji i obowiązków, pracowników instytucji/placówek zobowiązanych do

realizowania zadania z ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, którzy nie są

członkami Zespołu.

14.Inicjowanie działań w stosunku do osób stosujących przemoc w rodzinie.

 

§ 5

Zwoływanie Zespołu i grup roboczych

1.Posiedzenie Zespołu zwołuje przewodniczący z własnej inicjatywy, a gdy jest to nie

możliwe – zastępca przewodniczącego lub sekretarz, wskazując termin, miejsce oraz cel

posiedzenia, o czym powiadamia członków Zespołu w formie pisemnej.

2.Dopuszcza się inny skuteczny sposób zwoływania Zespołu (telefonicznie, e-mail).

3.Zwołanie posiedzenie Zespołu następuje nie później niż 3 dni przed planowanym terminem

posiedzenia.

4.Posiedzenie może być zwołane także na wniosek co najmniej jednej czwartej liczby

członków Zespołu.

5.Posiedzenia Zespołu odbywają się w zależności od potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz na

trzy miesiące.

6.Zgłoszenie sprawy na posiedzenie grupy roboczej może dokonać każdy członek Zespołu.

Osoba zgłaszająca sprawę, składa do Przewodniczącego Zespołu pisemny wniosek o zwołanie

posiedzenia grupy roboczej, w którym proponuje skład grupy roboczej, miejsce i termin

posiedzenia.

7.Posiedzenie grupy roboczej zwołuje Przewodniczący Zespołu, a gdy jest to nie możliwe –

zastępca przewodniczącego lub sekretarz, podając czas i miejsce posiedzenia.

8.Zwołanie posiedzenia grupy roboczej może mieć formę pisemną, mailową lub telefoniczną.

Dopuszcza się możliwość przekazania w momencie zwołania grupy roboczej kopii wniosku o

powołanie posiedzenia grupy roboczej.

9.Przewodniczący na posiedzenie grupy roboczej zaprasza osoby wskazane we wniosku o

zwołanie posiedzenia grupy roboczej.

10.Skład grup roboczych uzależniony jest od problemu – może być zmienny, spośród

członków Zespołu.

11.W skład grupy roboczej mogą zostać powołane inne osoby z poza Zespołu ale z

instytucji/placówki, z którą zostało zawarte Porozumienie o współpracy w ramach Gminnego

Zespołu Interdyscyplinarnego, jeżeli obecność tych osób jest niezbędna ze względu na

znajomość problemu i możliwość udzielenia efektywniejszej pomocy.

12.Osoby powołane do udziału w posiedzeniu grupy roboczej z poza Zespołu przed

przystąpieniem po raz pierwszy do pracy, składają oświadczenie o ochronie danych

osobowych.

13.Posiedzenia grup roboczych odbywają się w dni powszednie, w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielicach. Dopuszcza się możliwość organizacji posiedzenia na terenie innych instytucji lub placówek zaangażowanych w udzielanie pomocy.

 

§ 6

Postępowanie na rzecz osób, rodzin, grup i środowiska

1.Podejmowanie interwencji w środowisku wobec rodziny dotkniętej przemocą odbywa się na

podstawie procedury „Niebieska Karta” i nie wymaga zgody osoby dotkniętej przemocą w

rodzinie.

Grupa robocza powołana w sprawie, spotyka się minimum dwa razy.

2. Na pierwszym posiedzeniu grupa robocza ustala plan pomocy osobie, rodzinie, grupie

problemowej lub środowisku, określający osoby odpowiedzialne za realizację poszczególnych

etapów działań, opis zadań dla poszczególnych członków grupy roboczej, a także dla osoby,

rodziny, przedstawicieli grup problemowych, bądź środowiska.

3. Plan pomocy, o którym mowa w pkt. 2., ustala się przy uczestnictwie osoby, rodziny,

przedstawicieli grup problemowych bądź środowiska, których sprawa dotyczy. W sprawach

wyjątkowych, możliwe jest określenie planu pomocy bez obecności osoby, rodziny, bądź

przedstawicieli grup problemowych lub środowiska, których posiedzenie dotyczy. W tej

sytuacji o wyniku posiedzenia i zobowiązaniach ze strony członków grupy roboczej

zainteresowane osoby informuje się niezwłocznie.

4. Na drugim posiedzeniu grupy roboczej przedstawiane są przez członków działania podjęte

na rzecz osoby, rodziny, grupy problemowej lub środowiska. Istnieje możliwość zwoływania

kolejnych spotkań w danej sprawie jeżeli zaistnieje taka konieczność.

 

§ 7

Dokumentacja, monitorowanie prac Zespołu i grup roboczych

1. Przewodniczący gromadzi w celach statystycznych i ewaluacyjnych dane dotyczące m.in.:

ilości spraw skierowanych do grup roboczych, składu poszczególnych grup, efektów pracy

grup. W oparciu o zebrane dane dokonuje oceny realizacji zadań przez grupy oraz w razie

potrzeby proponuje niezbędne korekty.

2. W ramach pracy z osobą, rodziną, grupami problemowymi bądź środowiskiem gromadzona jest następująca dokumentacja:

a) Wniosek o zwołanie posiedzenia grupy roboczej - dokument potwierdzający zgłoszenie

problemu do rozpatrzenia przez grupy robocze, do wniosku dołączane są kopie dokumentów

dostarczonych przez osobę, rodzinę, przedstawicieli grup

problemowych lub środowiska (wzór załącznik nr 1).

b) Protokół posiedzenia grupy roboczej – dokument potwierdzający posiedzenie grupy

roboczej (wzór załącznika nr 2).

c) Plan działań grupy roboczej - opis zadań dla poszczególnych członków grupy

oraz osoby, rodziny, przedstawicieli grup problemowych bądź środowiska , wypełniany

podczas pierwszego posiedzenia grupy roboczej (wzór załącznik nr 3).

d) Monitoring działań grupy roboczej – dokument monitorujący realizacja zadań

określonych w planie działań przez członków grupy roboczej i osoby, rodziny, przedstawicieli

grup problemowych lub środowisk, wypełniany podczas kolejnych posiedzeń grupy roboczej

(wzór załącznik nr 4).

e) Informacja grupy roboczej o zakończeniu działań – dokument potwierdzający

zakończenie działań (wzór załącznik nr 5).

f) Oświadczenie o ochronie danych osobowych (wzór załącznik nr 6).

3.W ramach prac Zespół gromadzi następującą dokumentację:

a) Wniosek o zwołanie posiedzenia Zespołu - dokument potwierdzający zgłoszenie

problemu do rozpatrzenia przez Zespół, do wniosku dołączane są kopie dokumentów

dostarczonych przez osobę, rodzinę, przedstawicieli grup roboczych lub środowiska (wzór

załącznik nr 7).

b) Protokół z posiedzenia Zespołu - dokument potwierdzający posiedzenie Zespołu, którego

integralną częścią jest lista obecności (wzór załącznika nr 8),

4. Dokumentacja, o której mowa w pkt. 2 i 3 jest gromadzona w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielicach.

 

§ 8

Zadania przewodniczącego Zespołu

Do zadań przewodniczącego Zespołu należy:

1. Reprezentowanie Zespołu,

2. Kierowanie i koordynowanie pracami Zespołu.

3. Zwoływanie i prowadzenie posiedzeń Zespołu.

4. Zwoływanie posiedzeń grup roboczych.

5. Akceptowanie porządku posiedzeń.

6. Przyjmowanie wniosków dotyczących przemocy i uruchamianie procedur.

7. Występowanie z wnioskami do Prokuratury o wszczęcie postępowania

przygotowawczego w sprawie o znęcanie się nad rodziną (art. 207 k. k.).

8. Nadzór nad pracą merytoryczną Zespołu.

9. Przedkładanie Wójtowi Gminy Bielice sprawozdań z prac Zespołu.

10. Organizowanie posiedzeń oraz przygotowanie materiałów na posiedzenia Zespołu.

11. Kompletowanie i dbałość o terminowe dostarczanie dokumentów i materiałów dla

członków Zespołu.

10. Podpisywanie protokołów, uchwał i korespondencji.

 

§ 9

Zadania zastępcy przewodniczącego Zespołu

Do zadań zastępcy przewodniczącego Zespołu należy:

1. Wykonywanie zadań określonych w § 8 w razie nieobecności przewodniczącego.

2. Przygotowanie porządku posiedzeń.

3. Wnioskowanie w sprawach zaproszeń na posiedzenia, osób nie będących członkami

Zespołu.

4. Reagowanie na potrzeby szkoleniowe członków Zespołu.

5. Monitorowanie i polepszanie systemu przepływu informacji.

 

§ 10

Zadania sekretarza Zespołu

Do zadań sekretarza Zespołu należy:

1. Wykonywanie zadań określonych w § 8 w razie nieobecności przewodniczącego i

zastępcy przewodniczącego.

2. Protokołowanie posiedzeń Zespołu.

5. Przygotowanie projektów uchwał, sprawozdań.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

WNIOSEK O ZWOŁANIE POSIEDZENIA GRUPY ROBOCZEJ

Proszę o zwołanie posiedzenia grupy roboczej w składzie (podać specjalistów, którzy powinni znaleźć się w

składzie grupy):

1. ………………………………………………………………………………

2. ………………………………………………………………………………

3. ………………………………………………………………………………

4. ………………………………………………………………………………

5. ………………………………………………………………………………

6. ………………………………………………………………………………

Imię i nazwisko osoby zgłaszającej:

………………………………………………………………………………

Nazwa instytucji i stanowisko, na jakim jest zatrudniona osoba zgłaszająca problem:

…………………………………………………………………………………………………………………….…

………………………………………………………………………………………………………………………

Dane osoby, której dotyczy problem:

……………………………………………………………………………………………………………………

1. Skład osobowy rodziny (podać imiona i nazwiska):

a) matka – …………………………………………………………………………………………

b) ojciec – ………………………………………………………………………………………….

c) dzieci (dodatkowo podać wiek) – …………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………

d) inni – …………………………………………………………………………………………….

2. Adres i numer telefonu:

……………………………………………………………………………………………………………..

Krótki opis zgłaszanego problemu:

……………………………………………………………………………………………………………………….

.………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………….

Proponowane miejsce posiedzenia grupy roboczej …………………………………………………………..

Proponowany termin posiedzenia grupy roboczej …………………………………………………………….

W spotkaniu weźmie udział/nie weźmie udziału (niepotrzebne skreślić) przedstawiciel rodziny, w której wystąpił

problem.

…………………………………………. …………………………………

(miejscowość, data) (podpis osoby zgłaszającej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2

 

                             PROTOKÓŁ POSIEDZENIA GRUPY ROBOCZEJ

W dniu …………………………………… odbyło się posiedzenie grupy roboczej w składzie

(imię i nazwisko, instytucja):

1. ……………………………………………………

2. ……………………………………………………

3. ……………………………………………………

4. ……………………………………………………

5. ……………………………………………………

6. ……………………………………………………

W sprawie dotyczącej

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………….

W spotkaniu grupy roboczej wzięli udział następujący przedstawicieli rodziny, w której wystąpił

problem:

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………….

W trakcie posiedzenia grupy roboczej został ustalony „Plan działania grupy roboczej”

Podpisy uczestników grupy roboczej:

1……………………………………….

2……………………………………….

3……………………………………….

4……………………………………….

5……………………………………….

6……………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

PLAN DZIAŁAŃ GRUPY ROBOCZEJ

DOTYCZY (Imię i nazwisko osoby lub przedstawiciela rodziny)

………………………………………………………………………….…………………

ZADANIA GRUPY ROBOCZEJ

 

L.p.

Instytucja/placówka

 

Przedstawiciel

instytucji/placówki

 

Zadania

Czas realizacji

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

ZADANIA DLA OSOBY / RODZINY

 

L.p.

Członek rodziny

 

Zadania

Czas realizacji

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

Kolejne spotkanie grupy roboczej – miejsce i data

…………………………………………………………………………………………

Podpisy uczestników grupy roboczej:                    Podpis przedstawiciela rodziny:

1……………………………………….                   ……………………………………..

2……………………………………….

3……………………………………….

4……………………………………….

5……………………………………….

6……………………………………….

 

 

……………………………………………….

(miejscowość, data)

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 4

 

MONITORING DZIAŁAŃ GRUPY ROBOCZEJ

DOTYCZY (Imię i nazwisko osoby lub przedstawiciela rodziny)

………………………………………………………………………….…………………

 

MONITORING ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ GRUPY ROBOCZEJ

 

L.p.

Instytucja/placówka

 

Przedstawiciel

instytucji/placówki

 

Zaplanowane działania

Stan realizacji

1.

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MONITORING ZAPLANOWANYCH DZIAŁAŃ DLA OSOBY LUB RODZINY

 

 

 

L.p.

 

Zaplanowane Działania

 

Stan realizacji

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

Czy osoba/rodzina wymaga dalszego wsparcia? TAK / NIE

DALSZE DZIAŁANIA DLA GRUPY ROBOCZEJ

 

 

L.p.

Instytucja/placówka

Przedstawiciel instytucji/placówki

Zadania

1

 

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

5

 

 

 

6

 

 

 

 

DALSZE ZADANIA DLA OSOBY / RODZINY

 

 

L.p.

Członek rodziny        

 

Zadania

Czas

realizacji

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

Kolejne spotkanie grupy roboczej – miejsce i data

…………………………………………………………………………………………

Podpisy uczestników grupy roboczej:                          Podpis przedstawiciela rodziny:

1……………………………………….                          ……………………………………..

2……………………………………….

3……………………………………….

4……………………………………….

5……………………………………….

6……………………………………….

……………………………………………….

(miejscowość, data)

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 5

 

INFORMACJA GRUPY ROBOCZEJ O ZAKOŃCZENIU DZIAŁAŃ

………............................................

(miejscowość, data)

Przewodniczący

Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego

w  Bielicach

Grupa robocza w składzie:

1. .........................................................................................................

2. .........................................................................................................

3. ........................................................................................................

4. ........................................................................................................

5. ........................................................................................................

6. …………………………………………………………………………………..

w dniu ............................................ na posiedzeniu grupy w sprawie rodziny:

...................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................

(dane dotyczące osób doznających przemocy, stosujących przemoc)

podjęła decyzję o zakończeniu działalności w tej sprawie, gdyż (należy podać argumentację decyzji):

...................................................................................................................................................

……………………………………………………………………………………………………………

………….………………………………………………………………………………………………

……………………….…………………………………………………………………………………

Członkowie grupy roboczej wnioskują o przekazanie informacji nt. danej rodziny i objęcie rodziny

dalszą pomocą do (wymienić nazwy instytucji/organizacji, adres):

1. ........................................................................................................

2. ........................................................................................................

3. ........................................................................................................

W załączeniu przekazujemy pełną dokumentację pracy grupy roboczej:

1. Wniosek o zwołanie grupy roboczej z dnia ..............................................

2. Protokoły posiedzeń grupy roboczej z dnia …………….…………………….

3. Plan działania grupy roboczej z dnia …………………………………………..

4. Monitoring działań grupy roboczej (wymienić daty posiedzeń grupy):

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

5. Inne dokumenty (wymienić jakie):

......................................................................................................................................................

......................................................................................................................................................

..........................................................................................................

Podpisy uczestników grupy roboczej:

1……………………………………….

2……………………………………….

3……………………………………….

4……………………………………….

5……………………………………….

6……………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 6

 

 

 

OŚWIADCZENIE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH

………..…………………………

(miejscowość, data)

………………………………………

(imię i nazwisko)

………………………………………

(seria i nr dokumentu tożsamości)

………………………………………

(zatrudniony)

………………………………………

(stanowisko)

 

      Wójt

Gminy Bielice

 

Ja, niżej podpisana/y, informuję, że zapoznałam/łem się z treścią art. 9c ust. 1–31 ustawy

o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz art. 51 ust. 12 i 23 ustawy o ochronie danych

osobowych i „oświadczam, że zachowam poufność informacji i danych, które uzyskałem przy

realizacji zadań związanych z przeciwdziałaniem przemocy w rodzinie oraz że znane mi są

przepisy o odpowiedzialności karnej za udostępnienie danych osobowych lub umożliwienie

do nich dostępu osobom nieuprawnionym”.

 

………………………………

(podpis)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 7

 

1 Art. 9c ust. 1: Członkowie zespołu interdyscyplinarnego oraz grup roboczych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań,

o których mowa w art. 9b ust. 2 i 3, mogą przetwarzać dane osób dotkniętych przemocą w rodzinie i osób stosujących przemoc

w rodzinie, dotyczące stanu zdrowia, nałogów, skazań, orzeczeń o ukaraniu, a także innych orzeczeń wydanych

w postępowaniu sądowym lub administracyjnym, bez zgody i wiedzy osób, których dane te dotyczą.

Art. 9c ust. 2: Członkowie zespołu interdyscyplinarnego oraz grup roboczych zobowiązani są do zachowania w poufności

wszelkich informacji i danych, które uzyskali przy realizacji zadań, o których mowa w art. 9b ust. 2 i 3. Obowiązek ten rozciąga

się także na okres po ustaniu członkostwa w zespole interdyscyplinarnym oraz w grupach roboczych.

2 Art. 51 ust. 1: „Kto administrując zbiorem danych lub będąc obowiązany do ochrony danych osobowych udostępnia je lub

umożliwia dostęp do nich osobom nieupoważnionym, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności

do lat 2”.

3 Art. 51 ust. 2” „Jeżeli sprawca działa nieumyślnie, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności

do roku”.

WNIOSEK O ZWOŁANIE POSIEDZENIA ZESPOŁU INTERDYSCYPLINARNEGO

Przedstawiciele Zespołu Interdyscyplinarnego

1……………………………………….

2……………………………………….

3……………………………………….

4……………………………………….

5……………………………………….

6……………………………………….

Składają wniosek o zwołanie Zespołu Interdyscyplinarnego, w sprawie:

dane osoby, której dotyczy problem:

……………………………………………………………………………………………………………………

1.Skład osobowy rodziny (podać imiona i nazwiska):

a) matka – …………………………………………………………………………………………

b) ojciec – ………………………………………………………………………………………….

c) dzieci (dodatkowo podać wiek) – …………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………

d) inni – …………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………

2.Adres i numer telefonu:

……………………………………………………………………………………………………………..

Krótki opis zgłaszanego problemu:

………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………

(należy opisać występujący problem)

W spotkaniu weźmie udział/ nie weźmie udziału (niepotrzebne skreślić) przedstawiciel rodziny, w której

wystąpił problem.

Podpisy osób zgłaszających

1……………………………………….

2……………………………………….

3……………………………………….

4……………………………………….

5……………………………………….

6……………………………………….

 

Załącznik nr 8

PROTOKÓŁ NR ……..

POSIEDZENIA GMINNEGO ZESPOŁU INTERDYSCYPLINARNEGO W BIELIACH

W dniu …………………………….…… odbyło się posiedzenie Gminnego Zespołu w Bielicach.

Posiedzeniu Zespołu przewodniczył/a…………………………………………………………………………

W posiedzeniu udział wzięli członkowie Zespołu zgodnie z załączoną listą obecności.

Posiedzenie Zespołu przebiegało następująco:

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.........................................................................W trakcie posiedzenie, Zespół podjął następujące uchwały:

........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................

 

Na tym posiedzenie Zespołu zostało zakończone.

 

…………………………………………………………

(podpis)

 

 

Protokołował/a:

 

………………………………………………


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Joanna Szewczyk

Data wytworzenia:
20 gru 2011

Osoba dodająca informacje

Joanna Szewczyk

Data publikacji:
20 gru 2011, godz. 08:58

Osoba aktualizująca informacje

Joanna Szewczyk

Data aktualizacji:
20 gru 2011, godz. 08:58