Zarzadzenie Nr 92/2007 Wójta Gminy Bielice z dnia 11 grudnia 2007r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko ds. obsługi sekretariatu, BIP, wniosków pomocowych i promocji gminy
ZARZĄDZENIE Nr 92/2007
WÓJTA GMINY BIELICE
z dnia 11 grudnia 2007r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko
ds. obsługi sekretariatu , BIP, wniosków pomocowych i promocji gminy
Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591, Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162,
poz. 1568; z 2004 r. Nr 116, poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 oraz z 2006 r. Nr 17, poz. 128) oraz art.3a ust 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593, Dz.U. z 2002r. Nr 113, poz.984 i Nr 214, poz. 1806; z 2005r. Nr 10, poz. 71. Nr 23, poz. 192 i Nr 122, poz. 1020) zarządzam co następuje:
§ 1. Ogłaszam nabór na stanowisko ds. obsługi sekretariatu , BIP, wniosków pomocowych i promocji gminy. Treść ogłoszenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.Do rozstrzygnięcia w/w naboru powołuję Komisję Konkursową
w składzie:
Kamela Wilczyńska - Zastępca Wójta - przewodnicząca
Ryszard Mocarski - podinspektor -członek
Alina Pluta - inspektor - sekretarz
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu poprzez:
Wywieszenie na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy w Bielicach.
Wywieszenie na tablicy ogłoszeń Powiatowego Urzędu Pracy
w Pyrzycach.
Opublikowanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 92/2007
Wójta Gminy Bielice z dnia 11 grudnia 2007r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko ds. obsługi sekretariatu, BIP, wniosków pomocowych i promocji gminy
WÓJT GMINY BIELICE
Ogłasza nabór
na wolne stanowisko ds. obsługi sekretariatu, BIP, wniosków pomocowych i promocji gminy.
w Urzędzie Gminy w Bielicach
ul. Niepokalanej 34
Wykształcenie:
Minimum średnie lub wyższe preferowane o kierunku administracja samorządowa,
Wymagania niezbędne:
Co najmniej 2-letni staż pracy.
Nieposzlakowana opinia.
Umiejętność biegłej obsługi programów Word, Excel, Internet, obsługa Biuletynu Informacji Publicznej ”.
Komunikatywność oraz życzliwość
w kontaktach z interesantami.
Umiejętność pracy w zespole.
III. Opis stanowiska:
Do głównych zadań pracownika będzie należało wykonywanie następujących obowiązków, a w szczególności
1. Prowadzenie sekretariatu Urzędu Gminy.
2. Prowadzenie Rejestru Zarządzeń Wójta i ich ewidencjonowanie.
3. Prowadzenie ewidencji i rejestru skarg i wniosków obywateli.
4. Prowadzenie spraw związanych z krytyka prasową.
5. Przyjmowanie korespondencji od obywateli.
6. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej.
7. Obsługa poczty elektronicznej.
8. Prowadzenie kancelarii ”E-urzędu”.
8. Opracowywanie materiałów na stronę internetową gminy oraz bieżąca
aktualizacja strony.
9. Ewidencja stwierdzania własnoręczności podpisu i potwierdzania zgodności
z oryginałem odpisów, wyciągów lub kopii innych pism z okazanym
dokumentem.
10. Przygotowywanie materiałów promujących oraz gromadzenie informacji
dotyczących:
- promowania gminy na zewnątrz,
- opracowywania i aktualizacji oferty gospodarczej i turystycznej gminy,
11.Podejmowanie działań w celu pozyskania środków pomocowych
z zewnątrz na realizację zadań gminy oraz poszukiwanie i pozyskiwanie
funduszy na realizację projektów związanych z rozwojem gminy.
12)Sporządzanie wniosków, rozliczanie ich i prowadzenie sprawozdawczości.
IV. Wymagania dodatkowe:
Znajomość przepisów prawnych KPA, Instrukcji Kancelaryjnej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
Wiedza na temat pozyskiwania funduszy europejskich w ramach programów na lata 2007-2013,
Dyspozycyjność.
Znajomość obsługi komputera.
Komunikatywność, obowiązkowość, sumienność.
Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Wymagane dokumenty:
Kwestionariusz osobowy.
List motywacyjny.
Życiorys (CV).
Kserokopia trzech stron dowodu osobistego lub kserokopia nowego dowodu.
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku.
Oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej.
Zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności.
Kserokopia świadectw ukończenia szkół.
Kserokopie świadectw pracy.
Kserokopie posiadanych dodatkowych kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów
i szkoleń, dyplomy).
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy składać do dnia 27 grudnia 2007r. do godz. 15:30 decyduje data wpływu w sekretariacie Urzędu Gminy w Bielicach. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie dopiskiem „ nabór na wolne stanowisko ds. obsługi sekretariatu , BIP, wniosków pomocowych i promocji gminy
Na adres:
Urząd Gminy w Bielicach
Ul. Niepokalanej 34
74-202 Bielice
Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy, chyba, że na pisemny wniosek oferenta.
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi w terminie do dnia 04 stycznia 2008r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142,
poz. 1593 z późn. zm.).”
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kamela Wilczyńska Data wytworzenia:
30 lis 2007
Osoba dodająca informacje
Kamela Wilczyńska Data publikacji:
11 gru 2007, godz. 10:28
Osoba aktualizująca informacje
Kamela Wilczyńska Data aktualizacji:
11 gru 2007, godz. 10:28