Zarzadzenie Nr 40/2013 w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bielicach
W.0050.40.2013
Zarządzenie Nr 40/2013
Wójta Gminy Bielice
z dnia 04 grudnia 2013 r.
w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Bielicach
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U.
z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), zarządzam co następuje:
§1. W regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy w Bielicach, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 51/2009 Wójta Gminy Bielice z dnia 15 czerwca 2009 r. w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędowi Gminy w Bielicach, zmieniającym zarządzeniem Nr 72/09 z dnia 01 września 2009 r., zarządzeniem Nr 85/09 z dnia 13 października 2009r., zarządzeniem Nr 25/09 z dnia 05 maja 2010 r., zarządzeniem Nr 58/10 z dnia 01 września 2010 r., zarządzeniem Nr 11/2011 z dnia 14 marca 2011 r., zarządzeniem Nr 40/2011 z dnia 30 czerwca 2011 r., zarządzeniem Nr 84/2011 z dnia 24 listopada 2011 r., zarządzeniem Nr 97/2011 z dnia 30 grudnia 2011 r. i zarządzeniem Nr 10/2012 z dnia 02 kwietnia 2012 r., Nr 12/2013 z dnia 08 kwietnia 2013 r., Nr 23/2013 z dnia 21 czerwca 2013 r., wprowadzam następujące zmiany:
§ 2.1. W § 18 pkt 4 ppkt „b” otrzymuje brzmienie:
„Stanowisko ds. podatku VAT, wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych pracowników OPS i Biblioteki, Księgowości- BIF oraz zamówień publicznych- ZP”
2. W § 18 pkt 8 otrzymuje brzmienie:
„Samodzielne stanowisko pracy ds. Inwestycji, Budownictwa i Remontów – IB, Gospodarki Przestrzennej- GP, Drogownictwa- DR”
3. W § 19 wprowadza się zmianę struktury organizacyjnej urzędu, którą określa schemat organizacyjny stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.
4. W § 20 wprowadza się zmiany planie zastępstw stanowisk pracy w Urzędzie Gminy w Bielicach stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
5. W § 25 pkt 2 ppkt 27 dopisuje się literę „e” w brzmieniu:
„Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Przygotowanie regulaminu udzielania zamówień publicznych
w urzędzie. Koordynowanie działań stanowisk pracy w zakresie udzielania zamówień publicznych. Udzielanie instruktażu w zakresie procedur. Prowadzenie ewidencji zamówień publicznych w urzędzie. Przygotowanie dokumentów związanych
z powołaniem komisji przetargowej, prowadzenie spraw komisji przetargowej, sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, uczestnictwo w postępowaniu odwoławczym. Współpraca z pracownikami urzędu w zakresie udzielania zamówienia publicznego.
6. W § 29 skreśla się pkt 4
§ 3. Zobowiązuję pracowników do zapoznania się z niniejszymi zmianami.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Bielice
Zdzisław Lech Twardowski
ZAŁACZNIK Nr 2
PLAN ZASTĘPSTW STANOWISK PRACY
W URZEDZIE GMINY W BIELICACH
1. Stanowisko ds. Obywatelskich, Wojskowych, Obronnych, Kadrowych zastępuje stanowisko ds. Informacji Niejawnych, ABI i IBT-IN, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego, Ochotniczych Straży Pożarnych, Zaopatrzenia, Wyborów.
2. Stanowisko pracy ds. Oświaty, Kultury i Sportu, Turystyki i Rekreacji, Gospodarki Komunalnej zastępuje wzajemnie stanowisko ds. Inwestycji, Budownictwa i Remontów, Gospodarki Przestrzennej, Drogownictwa w zakresie spraw bieżących.
3. Stanowisko pracy ds. Obsługi Biura Rady, Działalności Gospodarczej, Archiwum zastępuje wzajemnie stanowisko ds. Rolnictwa, Gospodarki Mieszkaniowej, Gospodarki Nieruchomościami, Funduszy Europejskich.
4. Stanowisko pracy ds. Oświaty, Kultury i Sportu, Turystyki i Rekreacji, Gospodarki Komunalnej zastępuje stanowisko pracy ds. Ochrony Środowiska, Gospodarki Wodnej i Leśnej, Melioracji i Łąkarstwa w zakresie spraw bieżących.
5. Stanowisko pracy Sekretarki zastępuje stanowisko Kierownika Gminnej Biblioteki Publicznej w zakresie prowadzenia korespondencji Urzędu (przyjmowanie, wysyłanie)
6. Stanowisko pracy ds. Rolnictwa, Gospodarki Mieszkaniowej, Gospodarki Nieruchomościami, Funduszy Europejskich dodatkowo zastępuje stanowisko Sekretarki w zakresie bieżących spraw obsługi sekretariatu, BIP.
7. Stanowisko pracy ds. podatku VAT, wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych pracowników OPS i Biblioteki, księgowości oraz zamówień publicznych zastępuje wzajemnie stanowisko ds. płac i rozliczeń finansowych.
8. Stanowisko pracy ds. płac i rozliczeń finansowych zastępuje wzajemnie stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej.
9. Stanowisko pracy ds. Windykacji Należności Budżetowych, Środków Trwałych zastępuje wzajemnie stanowisko pracy ds. Wymiaru Podatków i Opłat, Promocji Gminy i Zdrowia.
10. Stanowisko pracy ds. Windykacji Należności Budżetowych, Środków Trwałych zastępuje stanowisko pracy ds. Obywatelskich, Wojskowych, Obronnych, Kadrowych w zakresie spraw obywatelskich.
11. Stanowisko pracy ds. Informacji Niejawnych, ABI i IBT-IN, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego, Ochotniczych Straży Pożarnych, Zaopatrzenia, Wyborów zastępuje stanowisko pracy ds. Obywatelskich, Wojskowych, Obronnych, Kadrowych w zakresie spraw wojskowych i obronnych.
12. Stanowisko pracy Sekretarki zastępuje stanowisko ds. Obywatelskich, Wojskowych, Obronnych, Kadrowych w zakresie spraw kadrowych.
ZAŁĄCZNIK NR 1 | ||||||||||||
SCHEMAT ORGANIZACYJNY URZĘDU GMINY W BIELICACH | ||||||||||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zarzadzeniero-2.doc (DOC, 33.00Kb) | 2019-09-12 11:21:19 | 58 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Joanna Szewczyk Data wytworzenia:
05 gru 2014
Osoba dodająca informacje
Weronika Tarka Data publikacji:
12 wrz 2019, godz. 11:21
Osoba aktualizująca informacje
Weronika Tarka Data aktualizacji:
12 wrz 2019, godz. 11:21