Zadania i kompetencje stanowiska ds. obsługi biura rady gminy, działalności gospodarczej, archiwum, zdrowia
Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. obsługi biura rady gminy, działalności gospodarczej, archiwum, zdrowia należy:
- W zakresie obsługi biura rady gminy:
- obsługa merytoryczna oraz organizacyjno-techniczna Rady i jej komisji,
- przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie jednostkami organizacyjnymi urzędu materiałów dotyczących projektów uchwał Rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady Rady i jej komisji,
- przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń oraz spotkań Rady i jej komisji,
- protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań oraz spotkań Rady i jej komisji,
- przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę,
- prowadzenie rejestru uchwał oraz innych postanowień Rady i jej komisji,
- prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
- organizowanie szkoleń radnych,
- ewidencjonowanie i koordynowanie załatwiania petycji, skarg i wniosków, w zakresie właściwości ustalonej dla Rady,
- prowadzenie ewidencji oświadczeń majątkowych , oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka składanych przez radnych oraz pracowników wydających decyzje administracyjne w imieniu Wójta i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
- prowadzenie spraw związanych z organizacją wyboru ławników, wyboru sołtysów i rad sołeckich,
- prowadzenie ewidencji protokołów z zebrań wiejskich, podejmowanych uchwał, wniosków i postulatów mieszkańców sołectw.
- W zakresie działalności gospodarczej:
- prowadzenie spraw w zakresie ewidencji działalności gospodarczej,
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu,
- prowadzenie spraw związanych z transportem publicznym,
- W zakresie prowadzenia archiwum:
- współpraca z pracownikami urzędu w zakresie przygotowywania
dokumentacji do przekazania do archiwum,
- przyjmowanie z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu akt zgodnie ze spisem zdawczo-odbiorczym,
- kwalifikacja akt do odpowiedniej kategorii archiwalnej,
- przechowywanie akt w należytym porządku,
- prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego,
- przygotowywanie akt do brakowania oraz załatwianie zgody na brakowanie.
- W zakresie zdrowia:
- organizowanie badań profilaktycznych dla mieszkańców gminy,
- realizacja polityki prozdrowotnej gminy.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Weronika Tarka Data wytworzenia:
05 gru 2015
Osoba dodająca informacje
Weronika Tarka Data publikacji:
11 wrz 2019, godz. 10:10
Osoba aktualizująca informacje
Weronika Tarka Data aktualizacji:
11 wrz 2019, godz. 10:10