Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Bielice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zadania i kompetencje stanowiska ds. obsługi biura rady gminy, działalności gospodarczej, archiwum, zdrowia

Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. obsługi biura rady gminy, działalności gospodarczej, archiwum, zdrowia należy:

  1. W zakresie obsługi biura rady gminy:
  1. obsługa merytoryczna oraz organizacyjno-techniczna Rady i jej komisji,
  2. przygotowywanie we współpracy z właściwymi merytorycznie jednostkami organizacyjnymi urzędu materiałów dotyczących projektów uchwał Rady oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady Rady i jej komisji,
  3. przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy Rady i jej komisji,
  4. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzaniem sesji, zebrań, posiedzeń oraz spotkań Rady i jej komisji,
  5. protokołowanie sesji, posiedzeń, zebrań oraz spotkań Rady i jej komisji,
  6. przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę,
  7. prowadzenie rejestru uchwał oraz innych postanowień Rady i jej komisji,
  8. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
  9. organizowanie szkoleń radnych,
  10. ewidencjonowanie i koordynowanie załatwiania petycji, skarg i wniosków, w zakresie właściwości ustalonej dla Rady,
  11. prowadzenie ewidencji oświadczeń majątkowych , oświadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka składanych przez radnych oraz pracowników wydających decyzje administracyjne w imieniu Wójta i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.
  12. prowadzenie spraw związanych z organizacją wyboru ławników, wyboru sołtysów i rad sołeckich,
  13. prowadzenie ewidencji protokołów z zebrań wiejskich, podejmowanych uchwał, wniosków i postulatów mieszkańców sołectw.

 

  1. W zakresie działalności gospodarczej:
  1. prowadzenie spraw w zakresie ewidencji działalności gospodarczej,
  2. wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu,
  3. prowadzenie spraw związanych z transportem publicznym,

 

  1. W zakresie prowadzenia archiwum:
  1. współpraca z pracownikami urzędu w zakresie przygotowywania

dokumentacji do przekazania do archiwum,

  1. przyjmowanie z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu akt zgodnie ze spisem zdawczo-odbiorczym,
  2. kwalifikacja akt do odpowiedniej kategorii archiwalnej,
  3. przechowywanie akt w należytym porządku,
  4. prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego,
  5. przygotowywanie akt do brakowania oraz załatwianie zgody na brakowanie.

 

  1. W zakresie zdrowia:
  1. organizowanie badań profilaktycznych dla mieszkańców gminy,
  2. realizacja polityki prozdrowotnej gminy.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Weronika Tarka

Data wytworzenia:
05 gru 2015

Osoba dodająca informacje

Weronika Tarka

Data publikacji:
11 wrz 2019, godz. 10:10

Osoba aktualizująca informacje

Weronika Tarka

Data aktualizacji:
11 wrz 2019, godz. 10:10