Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Bielice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zadania i kompetencje stanowiska ds. inwestycji i remontów, gospodarki przestrzennej, drogownictwa

Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. inwestycji i remontów, gospodarki przestrzennej, drogownictwa, należy w szczególności:

  1. W zakresie inwestycji i remontów:
  1. opracowywanie planów inwestycji oraz remontów w gminie i urzędzie,
  2. przygotowywanie dokumentacji technicznej i stosownych zezwoleń związanychz prowadzonymi przez gminę i urząd inwestycjami i remontami,
  3. realizacja i rozliczanie inwestycji gminnych,
  4. dokonywanie systematycznych przeglądów stanu technicznego gminnej infrastruktury technicznej, społecznej i transportowej,
  5. koordynowanie współpracy z sołectwami i gminnymi jednostkami organizacyjnymi, w zakresie inwestycji,
  6. nadzór nad konserwacją instalacji i sprawności technicznej urzędu,
  7. przeprowadzanie prac remontowych w urzędzie i obiektach użyteczności publicznej należących do gminy.

 

  1. W zakresie drogownictwa:
  1. prowadzenie ewidencji gminnych dróg,
  2. nadzór nad siecią dróg gminnych,
  3. przygotowywanie planów budowy i remontów dróg gminnych,
  4. nadzór nad budową i remontami dróg gminnych,
  5. organizacja zimowego utrzymania dróg i placów gminnych oraz nadzoru nad odśnieżaniem dróg publicznych na terenie gminy,
  6. wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego dróg gminnych,
  7. prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulic,
  8. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na podstawie przepisów ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.

 

  1. W zakresie gospodarki przestrzennej:
  1. sporządzanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i jego zmian,
  2. sporządzanie projektów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania

przestrzennego oraz jego zmian,

  1. przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych gminy,
  2. koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
  3. koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych

do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,

  1. przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego,
  2. prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  3. sporządzanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego,
  4. ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowanie wyników tej oceny,
  5. dokonywanie analiz w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu
  6. zagospodarowania przestrzennego,
  7. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji w sprawie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
  8. prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  9. rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydawanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Weronika Tarka

Data wytworzenia:
05 gru 2014

Osoba dodająca informacje

Weronika Tarka

Data publikacji:
11 wrz 2019, godz. 10:13

Osoba aktualizująca informacje

Weronika Tarka

Data aktualizacji:
11 wrz 2019, godz. 10:13