Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Bielice

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zadania i kompetencje na stanowisku ds. obsługi kancelarii urzędu, promocji gminy, kadr

Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. obsługi kancelarii urzędu, promocji gminy, kadr należy w szczególności:

  1. W zakresie obsługi kancelarii urzędu:
  1. zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi i Sekretarzowi,
  2. przygotowanie i wdrażanie w życie aktów o charakterze ogólnym regulujących funkcjonowanie urzędu i gminy,
  3. gromadzenie zbioru przepisów prawnych oraz jego aktualizacja,
  4. zarządzanie, administrowanie i aktualizowanie stron internetowych Urzędu, w tym administrowanie stronami Biuletynu Informacji Publicznej, obsługa poczty elektronicznej
  5. prowadzenie spraw związanych z udzielaniem upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ewidencji,
  6. koordynowanie udzielania odpowiedzi na petycje, skargi i wnioski,
  7. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem honorowych patronatów, tytułów i mecenatów Wójta,
  8. koordynacja i nadzór nad wykonywaniem obsługi prawnej w Urzędzie,
  9. koordynacja i nadzór nad wykonywaniem obsługi informatycznej w Urzędzie,
  10. prowadzenie sekretariatu urzędu,
  11. prowadzenie rejestru petycji, skarg i wniosków wpływających do Urzędu,
  12. ewidencjonowanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników Urzędu
  13. prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
  14. prowadzenie ewidencji kosztów fax-u,
  15. obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych oraz współpraca z operatorem sieci telekomunikacyjnej w zakresie telefonizacji urzędu,
  16. przygotowanie pomieszczeń oraz obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza.
  17. prowadzenie ewidencji umów zawieranych przez gminę i urząd;

 

  1. W zakresie promocji:
  1. kreowanie wizerunku gminy, w szczególności poprzez wykorzystanie różnych mediów i narzędzi promocji,
  2. opracowywanie materiałów promocyjnych i graficznych promujących gminę,
  3. inicjowanie, koordynowanie i nadzór nad działaniami promocyjnymi gminy,
  4. opracowywanie oraz koordynowanie działań z zakresu komunikacji społecznej i informacyjnej,
  5. prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem reklam na obiektach i terenach administrowanych przez gminę,
  6. koordynowanie współpracy gminy z innymi jednostkami samorządowymi oraz z partnerami zagranicznymi.
  7. opracowywanie strategii gminy oraz jej aktualizacja

 

W zakresie kadr:

  1. prowadzenie spraw związanych z organizowaniem robót publicznych, prac interwencyjnych, staży,
  2. prowadzenie spraw kadrowych pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych, prac interwenc

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Weronika Tarka

Data wytworzenia:
05 gru 2014

Osoba dodająca informacje

Weronika Tarka

Data publikacji:
11 wrz 2019, godz. 10:17

Osoba aktualizująca informacje

Weronika Tarka

Data aktualizacji:
11 wrz 2019, godz. 10:17