Zadania i kompetencje na stanowisku ds. obsługi kancelarii urzędu, promocji gminy, kadr
Do zadań samodzielnego stanowiska pracy ds. obsługi kancelarii urzędu, promocji gminy, kadr należy w szczególności:
- W zakresie obsługi kancelarii urzędu:
- zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójtowi i Sekretarzowi,
- przygotowanie i wdrażanie w życie aktów o charakterze ogólnym regulujących funkcjonowanie urzędu i gminy,
- gromadzenie zbioru przepisów prawnych oraz jego aktualizacja,
- zarządzanie, administrowanie i aktualizowanie stron internetowych Urzędu, w tym administrowanie stronami Biuletynu Informacji Publicznej, obsługa poczty elektronicznej
- prowadzenie spraw związanych z udzielaniem upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ewidencji,
- koordynowanie udzielania odpowiedzi na petycje, skargi i wnioski,
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem honorowych patronatów, tytułów i mecenatów Wójta,
- koordynacja i nadzór nad wykonywaniem obsługi prawnej w Urzędzie,
- koordynacja i nadzór nad wykonywaniem obsługi informatycznej w Urzędzie,
- prowadzenie sekretariatu urzędu,
- prowadzenie rejestru petycji, skarg i wniosków wpływających do Urzędu,
- ewidencjonowanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników Urzędu
- prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta,
- prowadzenie ewidencji kosztów fax-u,
- obsługa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych oraz współpraca z operatorem sieci telekomunikacyjnej w zakresie telefonizacji urzędu,
- przygotowanie pomieszczeń oraz obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Sekretarza.
- prowadzenie ewidencji umów zawieranych przez gminę i urząd;
- W zakresie promocji:
- kreowanie wizerunku gminy, w szczególności poprzez wykorzystanie różnych mediów i narzędzi promocji,
- opracowywanie materiałów promocyjnych i graficznych promujących gminę,
- inicjowanie, koordynowanie i nadzór nad działaniami promocyjnymi gminy,
- opracowywanie oraz koordynowanie działań z zakresu komunikacji społecznej i informacyjnej,
- prowadzenie spraw związanych z umieszczaniem reklam na obiektach i terenach administrowanych przez gminę,
- koordynowanie współpracy gminy z innymi jednostkami samorządowymi oraz z partnerami zagranicznymi.
- opracowywanie strategii gminy oraz jej aktualizacja
W zakresie kadr:
- prowadzenie spraw związanych z organizowaniem robót publicznych, prac interwencyjnych, staży,
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych, prac interwenc
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Weronika Tarka Data wytworzenia:
05 gru 2014
Osoba dodająca informacje
Weronika Tarka Data publikacji:
11 wrz 2019, godz. 10:17
Osoba aktualizująca informacje
Weronika Tarka Data aktualizacji:
11 wrz 2019, godz. 10:17