Ogłoszenie Wójta Gminy Bielice o naborze na wolne stanowisko ds. infrastruktury, planowania przestrzennego i zamówień publicznych
ZARZĄDZENIE Nr 9/2009
WÓJTA GMINY BIELICE
z dnia 04 luty 2009r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko
ds. infrastruktury, planowania przestrzennego i zamówień publicznych
Na podstawie art.30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142 poz.1591, Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 116, poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 oraz z 2006 r. Nr 17, poz. 128 i Nr 181, poz. 1337 z 2007r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz.974, Nr 173, poz. 1218 oraz z 2008r. Nr180, poz.1111, Nr 223, poz. 1458) oraz art. 11 ust 1 i art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U Nr 223 poz. 1458), zarządzam co następuje:
§ 1. Ogłaszam nabór na stanowisko ds. infrastruktury, planowania przestrzennego
i zamówień publicznych Treść ogłoszenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.Do rozstrzygnięcia w/w naboru powołuję Komisję Konkursową
w składzie:
-
Halina Butkowska - przewodniczący
-
Alina Pluta- -członek
-
Ryszard Mocarski - członek
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu poprzez:
-
Wywieszenie na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy w Bielicach.
-
Opublikowanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
Wójt Gminy Bielice
Zdzisław Lech Twardowski
Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/2009
Wójta Gminy Bielice z dnia 04 luty 2009r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko
ds. infrastruktury, planowania przestrzennego i zamówień publicznych
OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Bielice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Bielicach.
1. STANOWISKO PRACY:
Inspektor ds. infrastruktury, planowania przestrzennego i zamówień publicznych
2. NIEZBĘDNE WYMAGANIA OD KANDYDATÓW:
-
obywatelstwo polskie,
-
pełna zdolność do czynności prawnych o korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
-
nieposzlakowana opinia,
-
co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej,
-
wykształcenie wyższe , o kierunku budownictwo lub pokrewnym, rolnicze,
-
znajomość ustaw a w szczególności : prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu , gospodarka nieruchomościami, prawo zamówień publicznych, przepisy prawa pracy z zakresu bhp,
-
znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego,
-
umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office, System Informacji Prawnej LEX.
3. DODATKOWE WYMAGANIA OD KANDYDATÓW:
-
Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Instrukcji Kancelaryjnej,
-
prawo jazdy kategorii B.
4.ZADANIA WYKONYWANE NA STANOWISKU:
1. W zakresie budownictwa :
1) Planowanie i realizacja inwestycji gminnych:
-
analiza techniczno-ekonomiczna wniosków instytucji i zakładów podległych Gminie;
-
przygotowanie wyjściowych materiałów do projektowania i kosztorysowania wybranych celowych przedsięwzięć gminnych;
-
koordynacja działań projektowych i realizacyjnych zadań gminnych;
-
bieżące nadzorowanie realizowanych przedsięwzięć;
-
uczestnictwo w odbiorach robót;
2)Przygotowanie i nadzorowanie realizacji inwestycji w zakresie:
-
budownictwa;
-
budowy i modernizacji dróg gminnych, ulic i placów;
-
budowy oświetlenia drogowego, placów i skwerów;
-
budowa i modernizacja urządzeń komunalnych: sieci wodociągowo-
kanalizacyjnej, wysypiska odpadów, ujęć wody, sieci kanalizacji deszczowej;
-
zaopatrzenia w energię;
-
realizacji remontów kapitalnych w wyżej wymienionym zakresie;
3) Organizacja pracy oraz nadzór nad robotami wykonywanymi przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych, prac interwencyjnych, prac społeczno - użytecznych na stanowiskach robotniczych lub pokrewnych.
2. W zakresie planowania przestrzennego:
-
koordynacja prac związanych z uchwalaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy;
-
koordynacja prac związanych z uchwalaniem miejscowych planów przestrzennego zagospodarowania Gminy;
-
przygotowywanie projektów zmian studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy, oraz zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Bielice;
-
dokonywanie w celu oceny aktualności studium i planów miejscowych analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym Gminy;
-
sprawowanie nadzoru nad opracowaniem wieloletnich programów sporządzania miejscowych planów w nawiązaniu do ustaleń studium (art. 32 ust. 1 i 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
-
wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki przestrzennej (decyzje o warunkach zabudowy i decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego);
-
prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (art. 67 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
-
prowadzeniu rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego (art. 57 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
-
stwierdzenie wygaśnięcia decyzji administracyjnych (art. 65 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
-
przygotowywanie zaświadczeń, opinii, wypisów i wyrysów z planu przestrzennego zagospodarowania i innych dokumentów wydawanych na podstawie planu przestrzennego zagospodarowania i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy;
-
prowadzenie rejestru otrzymanych pozwoleń na budowę i użytkowanie;
-
realizacja tematyczna i odpowiedzialność merytoryczna za przygotowanie i aktualizację treści zawartych na stronie internetowej wynikających z zadań własnych;
14)prowadzenie rejestru planów miejscowych oraz wniosków o ich sporządzanie lub zmianę, gromadzenie materiałów z nimi związanych, przechowywanie oryginałów, w tym uchylonych i nieobowiązujących (art. 31 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
15)wnioskowanie o rozwiązanie w drodze konkursu ważniejszych bądź bardziej złożonych zadań przestrzennych oraz przekazywanie materiałów do tych konkursów;
16)przygotowywanie umów związanych z wydatkowaniem środków na opracowania planistyczne;
17)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących sporządzania i zatwierdzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego a także studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy;
18)przekazywanie decyzji on ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego marszałkowi województwa (art. 57 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym);
19)prowadzenie gminnej ewidencji zabytków;
20)współpraca z pracownikami Urzędu w zakresie przygotowania dokumentów związanych z uruchomieniem i przeprowadzeniem procesu zamówień publicznych;
21)stały udział w pracach komisji przetargowych;
22)przedstawianie Wójtowi rozstrzygnięć przetargowych;
23)uczestnictwo w postępowaniu odwoławczym;
24)przygotowanie szczegółowych procedur postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z osobą odpowiedzialną za dane zamówienie ;
3. W zakresie drogownictwa:
-
prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych gminnych;
-
sporządzanie:
-
projektów planów rozwoju sieci dróg gminnych;
-
przygotowywanie planów remontów dróg i urządzeń drogowych, materiałów niezbędnych dla przeprowadzenia przetargów w zakresie dróg gminnych oraz innych tematów z zakresu drogownictwa;
-
projektów stałej i czasowej zmiany organizacji ruchu drogowego na drogach gminnych;
-
wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych i egzekucja należności, a w szczególności na:
-
prowadzenie robót w pasie drogowym;
-
umieszczenie urządzeń obcych nie związanych z funkcjonowaniem i zarządzaniem dróg;
-
umieszczenie obiektów budowlanych w pasie drogowym;
-
umieszczenie reklam w pasie drogowym;
-
lokalizacji zjazdów publicznych i indywidualnych;
-
uzgadnianie przejazdów przez drogi gminne dla celów wojskowych;
-
koordynacja robót w pasie drogowym dróg gminnych, powiatowych i wojewódzkich;
-
prowadzenie okresowych kontroli stanu dróg i obiektów mostowych gminnych;
-
wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczenie objazdów gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia na drogach gminnych;
-
utrzymanie mostów, kładek;
-
wykonywanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających na drogach gminnych, wewnętrznych na terenie Gminy
10)pełnienie nadzoru i podejmowanie działań w zakresie zapewnienia prawidłowej organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach zarządzanych przez Gminę Bielice przy współpracy ze Starostwem Powiatowym i Komendą Policji.
4. Współpraca z pracownikiem ds. pozyskiwania Funduszy Europejskich w zakresie sporządzania wniosków umożliwiających pozyskiwanie środków pomocowych na realizację zadań z zakresu działania ze stanowiska.
5. WYMAGANE DOKUMENTY:
-
oferta z wnioskiem o zatrudnienie,
-
list motywacyjny,
-
kwestionariusz osobowy,
-
CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
-
oświadczenie o niekaralności ,
-
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
6. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW.
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Bielicach, ul. Niepokalanej 34, 74-202 Bielice w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko ds. infrastruktury, planowania przestrzennego
i zamówień publicznych do dnia 13 luty.2009 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
Złożonych dokumentów nie odsyłamy
Rozstrzygnięcie naboru nastąpi w terminie do dnia 17 luty 2009r.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. . Nr 223,
poz. 1458).”
Wójt Gminy
Zdzisław Lech Twardowski
Bielice, 04 luty 2009 r.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Justyna Pencarska Data wytworzenia:
27 sty 2009
Osoba dodająca informacje
Justyna Pencarska Data publikacji:
04 lut 2009, godz. 14:27
Osoba aktualizująca informacje
Justyna Pencarska Data aktualizacji:
04 lut 2009, godz. 14:30